SWEET SUMMER

Åh vad jag längtar till sommaren nu. Jag längtar så jag dör. Skulle nästan kunna gråta för att få lite sommar. Den här vintern har varit som PMS. Kallt och varmt, om vartannat. Resultatet har blivit kungsträdgården i hela stockholm. Det är så jävla halt. Och innan vintern är slut kommer jag skada mig. Jag kommer halka hårdare än jag gjorde framför 117 den där pisskalla kvällen för ett par månader sen. Det kommer göra ont.

Som ni fina som läser kanske märker så uppdaterar jag ganska oregelbundet. Jag skyller på vädret. Eller mitt fantastiska liv som jag har innanför vädret. Förutom en pappa som tycker att jag är hans livs största misstag så flyter det mesta på rätt bra. Jag är fortfarande alldelles för feg för att säga vad jag egentligen tycker om en nära vän. Jag är mitt uppe i en fight om att få tillbaks min älskade trenchcoat som jag kommer vilja ha om 2 veckor då jag har bestämt att det ska vara vår. Personen som har den kan inte riktigt bestämma (komma ihåg sina lögner) om den ligger i väsby eller gröndal. Tooo bad for you. Bara att ta din a-kassa och punga upp en ny. Som tur är var den inte jättedyr, 499:- på hm trend. Go buy it bitch. Förutom det så hade jag en väldigt trevlig helg i nacka båda kvällarna faktiskt. Slutade med att jag gled hem, full som ett as, klockan halv sju söndag morgon efter massa jacuzzi, absolut hallon och jägermeister och framför allt, trevliga människor. Ack vilket härligt liv jag lever just nu.

Nu ska jag stråa gaddarna och kladda av kladdet från ansiktet och njuta av att ännu en trevlig fredag väntar och att djurgården vann ikväll.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0