SUNSHINE

En lite gladare Matilda idag. Nu är lovet slut, känns faktiskt ganska skönt. Nu kommer alla prickar hem från diverse resor. Skönt som fan. Hittade hur som helst på något igår iallafall och det var mycket trevligt. Idag har jag sovit, myst med gullegullkatterna. Kanske inte har berättat att vi är kattvakter till två assöta katter i några veckor medans Maria är i Thailand. Jättemysigt. Sen har jag tagit en promenad på isen vid karlberg och myst. Skulle/ska träffa min kusin idag och fika med henne men hon har missat tåget från Järna och det går en gång varannan timme. Så får se hur det blir med det.

Ikväll är det iallafall ultimat tv-kväll. Först är det gossipgirl, sen blåsningen där jag och miriam sitter i publiken och sen Wallander Mastermind som är sjukt bra. Gossipgirl avsnittet har jag förstås redan sett dööhh men det är mitt favoritavsnitt alla kategorier. Så det är nice. Och på tisadg är det piratebaydag för då kan man ladda hem nästa avsnitt. TAGGA!!! Älskar älskar.

Nu ska jag kolla en rulle och försöka få tag på Bella. Pusshejssvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0