JÄVLA SNÖHELVETE

God morgon ladies and gentlemen. Det här är verkligen en pissmorgon. Igår tog jag glatt på mig mina converse och nynnade för mig själv att nu är tamejfan våren runt hörnet. Inte en snöfläck på stans gator, dock lite is. Men vad gör det tänkte jag. Drog och fikade med Hedda, satt ute och tänkte att fan, det är 5 plus nu. Klart som fan vi sitter ute. Helt lycklig var jag. Kom hem, kollade Flickan, som var bland de vackraste filmer jag sett. Se den!! Sen kollade jag klart på the Notebook som alltid är lika bra. Somnade och vaknade först vid 9 och ba fan nu kommer jag inte kunna somna om, la mig igen och vaknade nu. Drog upp rullis och vad är det jag ser? SNÖ! Som bara kommer från ingenstans och tänker landa på min jävla gata. Vad är det för jävla fittstil. Lackar assååååååå.

Nu ska jag kolla the day after tomorrow, cuz' it's about this fucking winter.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0