I MISS YOU

Har ni också såna där låtar som påminner er om en speciell tid i erat lìv? Lite som en era. En tid man egentligen vill glömma men inte riktigt kan låta bli att gå tillbaks till. Mentalt iallafall. Jag har en tid, som jag faktiskt saknar, som jag ganska ofta tar ett steg tillbaks och upplever igen. Det var europaskolan, det var skolstart i sjuan, det var hösttermin som sen blev vårtermin och det var min bästa vän. Då var hon min soulmate, ingenting kunde skilja oss från varandra. Verkligen. I samma klass gick vi. Allt var bäst. Vi rockade världen. Sen förstörde jag allt. Och jag hatar fortfarande mig själv för det. För jag har aldrig kännt mig så uppskattad och älskad av en person på en och samma gång. Du kallade mig ett mirakel kommer jag ihåg. Sånt kallar man bara människor som är speciella. Och trots att vi i stort sett inte hälsar när vi ser varandra idag kan jag inte låta bli att ta upp en burk du gav mig i julklapp, men en stor del av våra minnen, ord vi sagt och låtar som påminner mig om oss. Små fina lappar, skrivna för hand, en burk med din paris hilton parfym på. Det är en av mina största hemligheter. Men jag hade aldrig gjort det med någon som inte betyder något för mig. Så mycket vet jag. Och jag är så ledsen att jag förstörde det vi en gång hade.


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; då måste jag kolla :D hoppas inte alla storlekar är slut bara.... :/

2010-03-29 @ 22:55:14
URL: http://gamhov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0