FYRA OCH EN HALV JÄVLA MÅNAD

Hej vänner. Fint väder vi har. Känns lite som The day after tomorrow. Men jag är inte bitter. Har suttit inne hela jävla dagen och ätit morötter. Eftersom det är det enda det här jävla huset bjuder på. Kommer typ va fett med orange imorgon. Har typ fått nåt jävla utslag på bröstet. Asså inte boobiesarna utan liksom bröstkorgen typ. Synd inte men killikilli som fan och känns som gåshud. Känner mig som Janine gjorde för ett tag sen. Kan det bero på min nya kräm som jag köpte i veckan på UF grejen. Den var hemmagjord. Bra där.

Eftersom jag är så jävla cool så är jag med i Visby v.29 gruppen på facen. Och fick precis ett meddelande av dom. 4 och en halv jävla månad kvar. Känns ju kul. Och 4 jävla månader tills man blir 18 också. Men är inte bitter för det heller fan. Nejdå.

Och vad ska man göra ikväll? Är barnis till malkolm nån timma till, sen vet jag inte, ska eventuellt hooka angelica later. Men det vet man ju aldrig hur det blir med. Annars får jag väl sitta hemma och avundas alla jävla as som åker bort imorgon eller redan är bortresta.

Nu ska jag få bort mitt baconhår och mysa med mig själv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0