NYTT ÅR SNART

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Satte inga nyårlöften. Håller dom ändå aldrig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Vet jag inte än faktiskt!

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, aldelles för många..

5. Vilka länder besökte du?
Thailand

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Ett fast jobb typ?

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Många stunder, kan inte komma på datum. Skulle isf vara det legendariska datumet då jag fyllde 18.

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag lärde mig att älska det som är bra för mig och inte det som är bra för andra. Stå på mig lite mer.

9. Största misstaget?

Inget jättestort tror jag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har haft stora problem med mina öron. Många öroninflamationer som varit jobbiga.

11. Bästa köpet
Min iPhone helt klart.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Krogen, cigg, kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor. Visby gjorde mitt år. Thailand var lärorikt. Att börja trean är grymt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
 Hur många som helst. 2010 var året jag upptäckte house. Så allt med Swedish House Mafia. Bromance (och Seek bromance), Nothing but love for you och typ allt med Axwell, David Guetta och Miike Snow. Den låten som jag lyssnade mest på kan nog alla gissa vilken det här. Mmmmm whatcha say mmmm that yoy only meant well, well ofcourse you did. Samt b.o.b Airplanes.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Nej helt klart gladare. Det här var mitt år.

16. Vad önskar du att du gjort mer i år?
Tränat..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Tänkt på idiotiska saker.

18. Hur tillbringade du julen?

Lite i förväg såhär hehe, ska fira hos farfar med pappas släkt.
19. Blev du kär i år?
Nej, men känslor uppstod.

20. Hur många one night stands?

dåligt på den fronten hehe

21. Favoritprogram på TV?
gossip girl

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Känns sjukt, men Melissa i paradisehotel HAHA

23. Bästa boken du läste i år?

Oj svårt, Malin Sävholms om hur hon förlorade sin familj i tsunamin. .

24. Största musikaliska upptäckten?
HOUSE

25. Något du önskade dig och fick?
Önskade och önskade, fick till slut min älskade iPhone

26. Något du önskade dig men inte fick?
Oh ja

27. Årets bästa film?
Dum fråga, Eclipse såklart..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade midsommar med människor jag egentligen inte ens känner, plus Sarah och några av tjejerna. Grym födelsedag.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Hm, kavaj, svart under vår och höst. Stilrent.

31. Vad fick dig att må bra?
mamma, fina vänner.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Robert Pattinson, Chuck Bass

33. Vem saknade du?
Ingen

34. De bästa nya människorna du träffade?
Egentligen inga nya jag träffade, men såg nya sidor hos fina tjejer i min klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0