bad romance

Även fast jag blir helt varm i kroppen och känner fjärilarna i magen leka kull när du smsar mig så är du en stor gåta. Vem är du? Jag känner inte dig längre. Jag får mest känslan av att du är killen som står bakom allting. Som ser allting hända 2 meter ifrån. Att du är killen som egentligen inte är med i leken, men som filmar allting för att låtsas vara något du inte är. Eller så är du bara jävligt kvick och vill memorera det bästa med ditt liv. Jag vet inte.
Läste din gamla blogg och hittade en frågestund. Minns verkligen hur jag satt vid olika datorer och skrev anonyma frågor för att du inte skulle fatta att det var jag. Jag frågade om allt som kunde handla om mig och fick bekräftat att jag en gång varit kärlek, eller något åt det hållet, för dig. Du beskrev det som att du var seriös med en jättefin tjej för ungefär två år sedan. Det värmde. Jag hoppas innerligt att det var mig du menade.

Imorgon är det bästa dagen på hela veckan. Fredag. Jag ska på ett twilight event (förhoppningsvis!!!) på laroy med min fina Joy och hennes kompisar. Hoppas att jag är en av de första 200 och får en goodiebag. Hoppashoppas. Hoppas att fina pojken ringer mig på kvällen. Hoppas ännu mer. Det känns viktigare än Twilight konstigt nog. Jag behöver lite närhet, lite fina ord och en puss.

Nu ska jag titta på en film, det ryktas att Romeo och Julia går på tv4 film.


hit vill jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0