MY ADDICTION IS KILLING ME

Solen är nog inte speciellt bra för mig. Förutom att jag bli lycklig, brun och totalt utöver alla gränser som finns när det gäller typ allt så är den inte bra för mig. Man blir beroende, helt seriöst.
Idag ägnade jag 3 timmar och en pepsi max för 25 spänn och typ 5 cigg åt att sitta i solen. På åhlens takterass. På en håltimme, när jag egentligen borde se till att kirra mina mvg'n i basämnena. Men icke. Solen lockar. Minst sagt. Fa-an vad jag älskar den. Varm, mysig, ljus och sådär härligt orangeröd på kvällarna så att man bara vill pussa någon på munnen och hålla hand. Så får solen mig att känna mig.

Och jag vill bara ha mer. Peppar peppar inte börja snöa nu igen. Det var farligt kallt när jag var på väg hem ikväll. Inte så kallt att det skulle kunna komma snö, men kallt. Juni nu tack.

Nu ska jag ta några äppelcidervinägertabletter och sen sova. Man blir snygg av att sova. Sådetså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0